Wednesday, June 30, 2010

Nota Hari Ini

hari ini hari gembira
makan malam beriyani
panggilan makan tatkala lapar gila
makan berlima seperti biasa
empat kali tambah cukupkan lima

= jumlah kereta aku angkut hari ni.

hari ini hari gembira
aku keluar opis
aku keluar peluh
aku dijamah matahari
aku minum banyak air
aku penat - hidup terasa nikmat
aku kurang nak lepak depan komputer

hari ni duit Jakes masuk
boleh bayar bil-bil besar bulanan

hari ni aku tak call lagi H.I.S.
nak tanya boleh tukar tarikh tiket ke tak
kalau boleh aku nak lambat2kan
sampai tak boleh MWAHAHA

hari ni ada temujanji
abe din sefamili dan buah hati
(macam la abang aku dah ada anak hahaha)
(tapi kak azah ada anak kucing siam!)
(tak bawak kot...tak bawak kot...)

tadi aku baru buat kopi
tak minum walau seteguk pun lagi
HAMPEH! kata nak kurangkan teh dan kopi!
mungkin lepas berbini...

esok ada 17 bijik lagi
(kereta!dey tambey!)
boleh keluar opis lagi :D
hihihi

hari ni bajet 3 kontena
tak abis-abis lagi
esok sambung yang tinggal sebiji
(woi! nak rhytm pun, man-man la..sebiji pulak dia)
AMBIK KAU SEBIJIK!

aaahh...kopi pekat
walau tak sesedap instant dari Malaysia

damn isyak tak lagi
takpe wuduk ada lagi
tak nak jadi PRO lagi
sekarang jugak aku pergi!!

No comments: