Monday, March 14, 2005

FR : BBQ...or barbeku?




semalam ke suatu tempat untuk bbq tapi salji turun...

well, bbq semalam tak dapat dinikmati sepenuhnya kerana kesejukan yang menggigit tulang-temulang dan mengurangkan rasa ayam dan apa-2 yang dibakar dan dimakan....sampai salji pun turun...ingatkan habuk apa...dalam hutan belukar...macam kapas...ropanya salji....

balik gamagori, semayang kat masjid anjo, then aku gi opis....tido dalam sleeping bag macam kepompong...memang aku gila-gila tak sihat. kepala berat 10 kilo, dengan tak tido satu malam satu hari...dan dapat selsema lagi.

isnin - selsema paling hebat dalam hidup aku  . kedua2 tepi hidung aku dah menggelupas asyik buang bahan buangan dari hidung/hingus dengan tisu. dan sakit kepala lagi. aku bertahan untuk satu hari, then malam aku balik rumah, untuk lambat ke opis keesokan harinya....lallalalala

2 comments:

DraygourN said...

nice pics. interesting stuff there . bout the bbq, i was a bit dissapointed it didn't turn out very well but, what ever weather you have, if you have the right crowd it should be fun. i used to have bbq in a rain and my frens didn't 気にする at all, we had a good time.
Fri 5-Aug-2005 17:55
Posted by:izamira coolnikita9@yahoo.com

DraygourN said...

sweettt...but siann ia....
Sun 8-Jan-2006 05:50
Posted by:lynn alynn_ny@yahoo.com